שעוני יד זולים באינטרנט

דיי, נמאס כבר להציץ כל הזמן בטלפון הנייד כדי לדעת מה השעה! חושקת נפשכם בפריט אופנתי שישדרג לכם את המראה בלי להתאמץ! שעון יד אופנתי, שעון אלגנטי, שעון ספורטיבי או שעון יד מכל סוג אחר יחולל את הפלא וגם יחסוך לכם את הסוללה בפלא.

האזינו לכתבה

בדומה לרכישת בגדים, מוצרי חשמל או מוצרים לבית, גם החנויות המקוונות ברשת מציאות שפע של שעונים בזול במרחק של קליק אחד מכם, לרוב במחירים אטרקטיביים משמעותית מהשעונים המוצגים בחנויות בקניונים או מאחורי תיבות הזכוכית בדוכנים.

שעונים לגבר דגם אלפא ED

החנויות המקוונות הן ממש חנויות ממתקים גם עבורי חובבי השעונים מבחינת היצע הרכישה. מותגי שעונים ודגמי שעונים בין אם מחנויות מהארץ או מחו"ל ניתן לרכוש בכמה קליקים, נחסך זמן רב (תרתי משמע, הא הא!) והמשלוח בדרכו אליכם. יש כמה דברים שחשוב לדעת כאשר רוכשים שעונים זולים בעת קבלת ההחלטה לרכוש ברשת ולא פיזית, והנה הם לפניכם:

רכישה מאתרים בטוחים ומוכרים

על מנת שלא תאכלו אותה עם רמאויות וזיופים, מומלץ לקנות מאתר אמין ומוכר או ישירות מאתר שעוני המותגים עצמו. קנייה ישירה מהיצרן היא לעיתים קרובות יקרה יותר ואת השעונים במבצע תמצאו עם דילים והנחות אצל משווקים ומפיצים שהמותגים עובדים אתם. בכל מקרה, מומלץ לבדוק מה המחיר באתר היצרן לפני שאתם רוכשים, גם לצורך ההשוואה וגם כדי לראות שהמחיר לא זול עד רמת רצפה ברמה מחשידה.

שעוני יד זולים באינטרנט

רוצים רק שעון יד מקורי? רק משווק מורשה

ניתן למצוא שעונים זולים גם של מותגי שעונים מוכרים, זה אכן אפשרי. חשוב לבדוק שאכן יש לחנות המקוונת תעודה של "משווק מורשה" (מכונה AD) באדיבות המותג. זאת חשוב לעשות כדי שתוכלו לממש את האחריות במידת הצורך וגם כדי להיות בטוחים שרכשתם את שעון היד האמיתי ולא מזויף. רוצים לדעת איך יודעים אם מדובר אכן במוכר מורשה? זה פשוט מאוד: בדיקה אם הוא מופיע ברשימת המוכרים המורשים באתר עצמו. לרוב זה מופיע באתרים בחו"ל תחת הכותרת "אותנטיות" – "Authenticity" או " "Where to buy".

מותגים שנמכרים רק ברשת

כיום לחנויות או ליצרני שעוני יד שמוכרים מקוון בלבד יש המון יתרונות על פני חנויות פיזיות: פחות הוצאות על אחזקת חנות פיזית, אין צורך באחזקת מלאי סחורה גדול, שינוי מהיר וקל של מחירים וההוצאות על השיווק הן נמוכות יותר באופן משמעותי. בחנויות המקוונות אפשר לקנות שעונים מעולים ושעונים זולים במחירים אטרקטיביים מאוד.

מהי מדיניות ההחזרה והאחריות?

יש כמה שאלות שכדאי לכם לברר בטרם אתם מבצעים רכישה: במידה ואינכם מרוצים מהרכישה, מי משלם על משלוח ההחזרה של שעון היד? האם הקונה אמור לשלם סכום כלשהו מעלות העסקה במידה והוא משיב את המוצר לשולח? לאן יש לשלח בחזרה שעון שיש בעיה אתו? מהבחינה הזאת יש יתרון לרכוש מחנות בישראל ולא מחנות מחו"ל בכלל ענייני המע"מ והמכס ששילמתם. במידה ובכל זאת רכשתם בחו"ל, שמרו את הקבלה כי אולי תצטרכו לשלוח גם אותן בחזרה.

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)