שעון יד לבר מצווה – מה כדאי

לחגוג בר מצווה עם שעון

מזל טוב, לבן שלכם יש בר מצווה! לעלייה לתורה כבר נקבע תאריך והספקתם לשלוח הזמנות לכל הקרובים – כל מה שנשאר הוא לא למצוא מתנה.

האזינו לכתבה

שעון יד יוקרתי יכול להיות המתנה המושלמת עבור הבן שלכם ליום שמסמל את סוף הילדות שלו וכניסתו לעולם הגברים. שעון יוקרתי הוא לא רק סמל אופנתי אלא פריט לבוש גברי שיכול להתאים לחגיגות. השעון ילווה אותו בדרך לבית הספר ובמפגשים חברתיים ויזכיר לו את המשפחה שלו בכל מקום. מדובר במתנה מרגשת, אישית וייחודית שתשמח את הבן שלכם מאוד.

שעון יד לבר מצווה

למה להתייחס בבחירה?

לבחור שעון זאת לא תמיד משימה קלה, במיוחד לא בגיל הזה. שעון היד צריך להתאים לאישיות של הבן שלכם ולטעם האופנתי שלו. השעון יכול להיות פריט דומיננטי בלבוש שלו, או פריט יותר שולי וצנוע שמשתלב בעדינות עם הבגדים. תנסו להזכר – הוא לבש שעון יד בעבר? הוא מתישהו הסתכל על השעון של אבא? יכול להיות שהוא רמז לכם מתישהו מה הוא אוהב. גם אם לא, תנסו לחשוב על הסגנון לבוש שלו ועל תכונות האופי שלו. משמעותי להבין אם הוא מחפש פריטי לבוש שיבליטו אותו או שיעזרו לו לשמור על סגנון מבלי לתפוס יותר מידי תשומת לב. כל העדפה היא הגיונית ולכן חשוב לא להתייחס למתנה שאתם הייתם רוצים לקבל, אלא לתחושות שאתם חושבים שממלאות אותו.

איך לבחור?

אחרי שחשבתם, תתחילו להסתכל על השעונים השונים באתר. תשחקו עם הצבעים השונים של הצג, של הרצועות ושל המסגרת. תנסו לדמיין אותו הולך עם שעוני יד בצבעים שונים – האם מתאים לו ללכת עם שעון שחור? אולי דווקא יתאים לו לבחור אחד בצבע כסוף! אולי הוא טיפוס של רצועה מסוגננת וחזקה ואולי דווקא יתחבר לעיצובים עדינים יותר. לאחר שסימנתם כמה דגמים תנסו להשוות בינהם בראש ולדמיין את הבן שלכם משלב אותם בלבוש היומיומי שלו – האם שעון בצבע זהוב יתאים לתלבושת האחידה שלו לבית הספר? לא בטוח. מדובר בשיקולים ששווה לקחת בחשבון.

שעון יד לבר מצווה – מה כדאי

מתי להביא את המתנה?

את שעון היד מומלץ להביא לפני הבר מצווה בשביל שיוכל לענוד אותו בזמן האירוע המרגש. כדאי לבחור ברגע שבו כל בני הבית נמצאים ולהעניק אותו ביחד עם ברכה אישית מהלב לכבוד המאורע המיוחד. הבן שלכם עבר תהליך ארוך ב-13 שנים האחרונות ומגיע לכם להנות ולהעלות זיכרונות מהדרך שעברתם ביחד. קחו לכם ערב כיפי בבית, שבו עם כל הילדים ותעברו על תמונות ישנות, תשחקו איזה משחק נוסטלגי ותעריכו את המשפחה שבניתם במו ידיכם.

רק נשאר להתחיל ולחפש
עכשיו כשאתם יודעים איך למצוא את השעון המושלם, רק נשאר להתחיל בתהליך החיפושים. מאחלים לכם בהצלחה והמון מזל טוב!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)