מה זה שעון קוורץ

ההיסטוריה של מנגנוני השעונים

בעבר הלא כל כך רחוק שעונים פעלו על מנגנון מכני. כלומר, באמצעות מתיחת קפיץ אחת לכמה זמן, המנגנון הופעל, גלגלי השיניים התחילו לעבוד והמחוגים התחילו לנוע. השלב הבא היה מנגנון אוטומטי, שמנצל את התנועה הטבעית של עונד השעון לטובת הפעלת המנגנון.

האזינו לכתבה

למרות שמדובר היה בהתפתחות משמעותית גם לאלה היה חיסרון – במידה והשעון ולא נענד כמה ימים הוא לא היה מקבל את התנועה הנדרשת להפעלת המנגנון שלו ולכן היה מפסיק לעבוד עד הענידה הבאה. כלומר, במידה והייתם רוכשים שעון כזה ושוכחים אותו בעבודה בסוף שבוע, הייתם נאלצים לכוון אותו מחדש כשהייתם מגיעים ביום ראשון. נשמע כמו כאב ראש? כנראה שכן.

מה זה שעון קוורץ

החדשנות של שעון הקוורץ

אחרי המנגנון המכני והאוטומטי הגיעה לעולם הברקה חדשה – שעון עם מנגנון קוורץ. מדובר במנגנון שמנצל את היתרונות של הגביש הקסום הזה לייעול משמעותי של השעונים. מה היתרון? זה פשוט! לא רק שהוא בעל רמת דיוק שמספיקה אפילו לשימוש אסטרונומי, הוא עובד בשילוב עם סוללות ולא דורש ענידה רציפה על מנת להמשיך לעבוד. אין יותר כאבי ראש בכיוון תדיר של השעון, השחיקה והיציאה מהכיול איטית בהרבה והאיכות מאוד גבוהה!

מה זה שעון קוורץ

איכות לעומת מחיר

בעבר שעוני הקוורץ היו יקרים מאוד, זאת בהתאם לאיכות שהם מבטיחים. עם השנים חלה הוזלה משמעותית במחירים וקנייה של אחד כיום זמינה לכל כיס. גם אם אתה חובב שעוני יוקרה בעלי עיצוב ססגוני ומוכן לשלם את המחיר וגם אם אתה מחפש מתנה לבן שלך במחיר אטרקטיבי – שעון קוורץ יכול לענות על כל הדרישות. ההצלחה של המנגנון הביאה לכך שכיום הם נפוצים יותר מבעלי משעונים אוטומטיים ומדובר בסוג המוביל בשוק. במילים אחרות, קל יותר למצוא שעון קוורץ מאשר אחד מיושן. במידה ואתה לא חובב מנגנונים מכניים ולא רואה את עצמך מפרק את המנגנון המיושן ומנסה להבין את עיקרון הפעולה שלו, כנראה שגם אין לך סיבה לחפש כזה.

שעוני קוורץ בעולם המודרני

למרות ההשתכללות, הסטייל של השעונים נשאר כמו פעם – ניתן למצוא אותם בשלל עיצובים, למגוון שימושים וברמות אמידות שונות. המגוון לא רק מאפשר למצוא את השעון בעל היכולות הפרקטיות שעונות לצרכים שלך, אלא גם לענות על הציפיות שלך מבחינת נראות. הם קיימים בשלל גוונים בינהם שחור, זהב וכסף, בעלי עיצובים שמתאימים לגברים, או עיצובים של שעונים לנשים ונוער ועשירים בעיצובי רצועות וצג קלאסים, ססגוניים או בולטים.

מצא את השעון המושלם שלך אצלנו

באתר שלנו מגוון עיצובים וסגנונות שמבטיחים לך את מציאת שעון היוקרה המושלם עבורך. יכול להיות מדובר בשעון זהב ססגוני עם רצועה מקושטת, או בשעון שחור קלאסי בעל גימור פשוט ונעים. הכל תלוי בך – רק נשאר לבחור!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)