שעונים לנשים – איך לבחור נכון?

המתנה המושלמת למי שאתם אוהבים

בין אם מדובר במתנה לאמא שלך, או הבת זוג שאתה כל כך אוהב – שעון יד זאת מתנה אישית, מיוחדת ושימושית. נתינת שעון לאישה היא יותר מנתינת פריט חומרי אחר כמו ספר או דיסק, היא מראה על היכרות גבוהה של האישה שאתה אוהב ועל רמת קרבה גבוהה. המתנה שלך תלווה אותה לכל מקום בכל יום לתקופה ארוכה מאוד ובכל פעם שתבדוק מה השעה – היא תיזכר בך.

האזינו לכתבה
שעונים לנשים איך לבחור נכון

על מה חשוב לחשוב כשבוחרים שעון

מהו השעון המושלם? אין תשובה אחת אלא הרבה יותר. הבחירה הנכונה היא לא אבסולוטית, אלא משתנה בין אישה לאישה לפי הסטייל שלה, האופי שלה והקשר שלה איתך. לפני שאתה מחפש את שעון היד המושלם עבורה חשוב שתנסה לחשוב על הדברים האלה. תנסה להיזכר בלבוש שלה – היא לרוב לבושה בבגדים בצבעים בוהקים או דווקא בצבעים עמומים יותר ושקטים? תנסה לחשוב על האופי שלה – היא אוהבת להתבלט ולהיות במרכז או שמדובר באישה יותר ביישנית? תנסה לחשוב על המקומות שאליהם היא הולכת ללבוש את השעון – לבית ספר? לצבא? לעבודה? רק אחרי שתגבש תשובות לשאלות האלה, תוכל להתחיל במסע החיפושים.

אז איך בוחרים

אחרי שחשבת על האישיות שלה, נשאר למצוא שעון שמביא לידי ביטוי את כל התכונות האלה. תעבור על מבחר השעונים באתר שלנו ותנסה לחשוב על התחושות הם מעוררים בך – האם הם מעוררים בך תחושה של עוצמה? אולי דווקא שעוני היד הקלאסיים בצבע שחור או אפור הם האלה שיזכירו לך אותה. אולי תחשוב שהיא תאהב שעון יד בצבע אחיד ואולי דווקא ירגיש לך נכון לשלב צבעים שונים לצג, לרצועה ולמסגרת. מגוון האפשרויות הוא רחב וההתלבטות היא לא תמיד קלה. תסמן כמה אפשרויות שנראות לך ותשווה אותן אחת לשנייה. תנסה לדמיין אותה לובשת אותם, אולי הם נראים לך מאוד יפים אבל לא באמת משתלבים עם החוש האופנתי שמזוהה איתה. תוכל להתייעץ עם אמא שלה, עם אחותה או עם חברה שקרובה לה – בטוח תמצא בסוף את השעון המושלם עבורה.

שעונים לנשים – איך לבחור נכון

לא טוב השעון לבדו

נתינת שעון יד היא מחווה יפה ומרגשת אבל בשביל להפוך אותה למיוחדת באמת מומלץ לצרף ברכה. בברכה אתה יכול להסביר למה בחרת דווקא בשעון הזה או סתם לספר לה כמה היא מיוחדת לך. בין אם מדובר ביום הולדת, או סתם במחווה רומנטית – ברכה תמיד יכולה לשדרג את המתנה בכמה רמות. תנסה לחשוב על הדברים בה שעושים לך שמח, על הסיבות שגורמות לך כל כך לאהוב אותה. זה לא חייב להיות קלישאתי או נדוש, תחשוב על מה שעושה אותה מיוחדת ואת השעון מיוחד עבודה. שיהיה בהצלחה!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)