שעון זהב לגבר – אופציות שונות

היוקרתי שבחבורה

לכל צבע יש את הייחודיות שבו ואת האופי שנלווה אליו. השעון הזהוב הוא חד משמעית השעון היוקרתי בחבורה, החצוף שקשה מאוד לפספס. בין אם אתה בן אדם מחוספס שאוהב ללבוש פריטים עוצמתיים ובין אם אתה מחפש שעון יד שייתן טוויסט משמעותי לכל האאוטפיט שלך – כנראה שזהב הוא הצבע שלך. בנוסף, הוא מתאים מאוד בתור מתנה לחבר שעומד להתחתן בקרוב או לבן שלך שחוגג עוד כמה שבועות בר מצווה.

האזינו לכתבה

אם העיניים כבר מופנות אליו – אז למה לתת לו שעון שכיף להסתכל עליו? שעוני זהב מגיעים במגוון עיצובים: עדינים או בולטים יותר בעיצוב שלהם, אחידים או לא אחידים בצבע ובעלי גווני זהב משתנים. במטרה לעשות קצת סדר, נפרט על האופציות השונות בבחירת שעון זהוב.

שעון זהב לגבר שעון זהב לאישה-3

הזהוב הקלאסי

השעון הקלאסי הוא השעון הזהוב עם הצג הלבן. הוא אלגנטי, הוא נעים לעין והוא עדיין מצליח לשמור על החוצפה שמאפיינת את הצבע. הקלאסי יתאים לאירועים חגיגיים שאתה מתכנן ללכת אליהם, או כמתנה לכבוד אירוע חגיגי של חבר או קרוב משפחה. ישתלב יפה עם החליפה מחויטת שלך או החולצה המכופתרת שאתה אוהב ללבוש למסיבות. הוא בולט אבל לא מידי, נוצץ בדיוק במידה הנכונה ומושך את העין.

הזהוב המוחלט

המתחרה של הקלאסי הוא לא אחר מהזהוב המוחלט. הוא זהוב מתחילתו ועד סופו, ומאופיין בלוק חצוף ושובב שלא מפחד מקצת תשומת לב. הוא מעיד על אומץ ומתאים להתחלות חדשות: פותח עסק חדש? מחפש שעון לחתונה? אולי בדיוק החתמת משקיע גדול בחברה שלך ובא לך לחגוג. הזהוב המוחלט ילווה אותך בכל החלטה שתעשה, יעזור לך לשמור על חזות חזקה ומאופקת וכן – גם חד משמעית ישמור לך על הסטייל.

הזהוב הבהיר

הטהור שבחבורה הוא הזהוב הבהיר. בדומה לקלאסי, גם הבהיר מתאים לאירועים חגיגיים. הוא מתאפיין ביוקרה, תחושה נקייה ואלגנטיות מקסימלית. מה שמיוחד בבהיר, זה שהוא מתאים גם לאירועים שגרתיים. הוא יכול לעבוד גם עם חולצה זרוקה וטרנינג פשוט ולהקפיץ את רמת הסטייל שלך בשנייה. בין אם אתה מחפש את השעון המושלם לחתונה שלך ובין אם אתה מחפש את האחד שיתאים לכל מקום – כנראה שמדובר בבהיר שמתאים לכל אירוע וכל שלב בחיים שבו אתה נמצא. אם אתה מחפש את ההתאמה המושלמת ולא יודע איפה להתחיל – אולי זאת נקודת הפתיחה עבורך.

שעון זהב לגבר – אופציות שונות

אז במה תבחר

האפשרויות הן מגוונות ואפילו לא דיברנו על האפשרות לשלב גם צמיד יוקרתי עם השעון שלכם – רעיון שבהחלט שווה שתיקחו בחשבון ותשקלו. השעון אמור להביע לא רק רעיון כללי, אלא להתאים לסגנון לבוש שלכם ולתחושות הפנימיות שלכם. יכול להיות שהקלאסי יתאים לכם דווקא לאירועים יומיומיים, אולי המוחלט יתאים דווקא לשגרה. מה שלא תבחרו, התחושה שתלווה אתכם בלבישת השעון היא שמשנה. בהצלחה!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)