סט שעון וצמיד לגבר – המתנה הבאה

שוברת את הראש איזה מתנה לקנות לו לכבוד יום השנה או יום ההולדת או בכלל לחג האהבה? את לא לבד. בנות רבות לא יודעות מה לקנות לבחורים. שוב בושם? שוב משחק חדש לפלייסטיישן? שוב חולצה במידה שלו? קשה להפתיע בנים, אבל לנו יש טיפים בשבילך איך להפתיע בענק עם מתנה רומנטית במיוחד. (רמז: סט שעון וצמיד לגבר)

האזינו לכתבה
צמידים ושעון לגבר

תקשיבי לו

הרבה בחורים טובים בלפזר "רמזים". בתקופה שלפני מועד קניית המתנה תקשיבי מה הוא זורק "בין השורות". אם יש משהו שהוא מתלהב ממנו במיוחד, אם יש משהו שהוא היה רוצה. זה כל כך יקל עלייך בבחירת המתנה לבן הזוג. אם תקני לו בדיוק את המשהו הזה שהוא דיבר עליו, תקבלי הרבה מאוד נקודות בונוס ביום שבו תעניקי לו את המתנה.

כסף זה לא הכול

חשוב לזכור שלא צריך להשתגע עם סכומי כסף מופרזים ברכישת המתנה עבור בן הזוג. אם את מרגישה שזו מתנה שהוא יאהב, והיא תבוא ממקום רגשי ומיוחד – את צועדת על המסלול גירל! וכן, זה בסדר גמור לחפש מבצעים מיוחדים ברשת, תופתעי לגלות שיש מתנות שוות לגברים במחירים אטרקטיביים שמאפשרים לך ללא קשר לתקציב שלך לקנות מתנה שיכולה לעלות יותר בחנות או בכלל.

סט שעון וצמיד לגבר – המתנה הבאה

אל תהיי קלישאתית

גם אם הוא ממש אוהב שוקולדים, גם אם זה נראה לך חמוד שבחורה היא זו שקונה פרחים ולא רק הגבר, אלה לא המתנות שבחור מצפה לקבל. תכשיטים? אין הרבה אפשרויות אבל יש לנו המלצה מצוינת בקטע הזה – שעונים מיוחדים לגבר.

לא חסרות חנויות שעונים ברשת שמציעות מבחר מרשים ביותר של שעוני יד לגברים, שעונים מעוצבים, שעונים אלגנטיים, שעונים ספורטיביים, שעון כסוף לגבר ועוד. את יכולה לעשות השוואת מחירים, למצוא את השעון שהכי מתאים לאופי, לסגנון ולהעדפות של הבחור שלך ולמצוא מתנה שווה במחיר אטרקטיבי במיוחד. שעון הוא כבר מזמן לא רק פריט שנועד כדי לדעת מה השעה, אלא אביזר אופנתי וגברי במיוחד.

שתי מתנות בתוך מתנה אחת

אם כבר ללכת על שעוני יד לגברים אז למה לא גם ללכת על שילוב מקורי של סט שעון וצמיד לגבר… כן כן, כך הגבר מקבל ממך שתי מתנות וזה יוצא הכי רומנטי בעולם. גם צמיד, גם שעון יד, שני פריטים אופנתיים. במקום בושם שייגמר לו מתישהו ולא בטוח שיהיה בריח שהוא אוהב, אלא שאת בכלל אוהבת, קני לו משהו שילך אתו לכל מקום ויזכיר לו אותך בכל פעם שהוא מסתכל מה השעה.

והוא יכול לבחור אם היום הוא הולך עם שתי המתנות או רק עם אחת מהן, בהתאם לנסיבות.  את יכולה לקנות בצבעים כמו זהב, שחור או כסף, את יכולה לבקש חריטה אישית חינמית על הצמיד ולבחור מה ייחרט עליו, נגיד משהו כמו: "למתוק שלי באהבה". חשוב שהשעון יהיה עשוי מפלדת אל חלד כדי שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, שמחוגי הסיכה יהיו מהודרים, שמשקל השעון יהיה קל, שיהיה עמיד למים ושיבוא בקופסה יפה ורומנטית במיוחד. מזל טוב!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)