סט שעון וצמיד לאישה – המתנה הבאה

אין בחורה שלא שמחה לקבל מתנה, אז שתי מתנות? זהו, אתה קונה את הבחורה. יש לה יומולדת? אתם חוגגים את יום השנה? חג האהבה? יום האישה? יום האישה שלך? בא לך פשוט להפתיע אותה בלי סיבה מיוחדת אבל לגרום לאישה להרגיש מיוחדת? יש לנו המלצות בשבילך למתנות רומנטיות במיוחד וכמו שאתה בטח כבר יכול לנחש, כמובן שנמליץ על סט שעון וצמיד לאישה!

האזינו לכתבה
סט שעון וצמיד לאישה מתנה-6

יוצאים לחגוג אהבה

זוגות רבים חוגגים את אהבתם על ידי הפגשת אהבה בבילוי רומנטי משותף – יוצאים לאיזושהי אטרקציה רומנטית כמו מסעדת שף או טיסה בכדור פורח. יש מבחר עצום של אטרקציות ובטח קשה לך לבחור. מומלץ לבחור משהו שהיא תהנה ממנו במיוחד, אם זו מסעדה בסגנון האוכל האהוב עליה או אטרקציה שקשורה לתחביב של הבחורה.

סט שעון וצמיד לאישה – המתנה הבאה

בן הזוג לרוב שובר את הראש על המקוריות, אבל לפעמים מה שהכי לוקח זה פשוט המחשבה על הבחורה, לקחת אותה למקום אינטימי ומיוחד שיעשה לה את זה. מומלץ במיוחד לצאת למקום שבו יצאתם בדייט הראשון כי זה יעלה נשכחות זיכרונות מתוקים או למקום שיש בו את האוכל שהיא הכי אוהבת.

רק לא עוד פעם בושם

חשוב לזכור שקניות מתנות צריכה להיות לא פרקטית או משהו שרצוי יותר עבורך כבן הזוג. אם הבחורה לא גיימרית, לא סביר שמשחק הוידאו האחרון שיצא לשוק הוא משהו שיעשה לה את זה, גם אם יהיה לך כיף לשחק איתה ביחד. אבל בושם? פרחים? זה בנאלי, מה גם שפרחים נובלים מתישהו ובושם גם נגמר. לא בטוח שתדע לבחור לה את הבושם בריח שהיא אוהבת. מה שכן, פרחים יכולים להיות תוספת נהדרת למתנה המרכזית.

תקנה לה משהו שהיא באמת אוהבת ובאמת רוצה, זו תהיה המתנה הכי מדהימה והכי לא משעממת, ושתבוא מהלב. המתנה הכי מדהימה להגיש לבחורה היא למעשה שתי מתנות – סט צמיד ושעון לאישה – כן כן, גם צמיד וגם שעון. אומרים שיהלומים הם החברים הכי טובים של כל בחורה, ולא במקרה, בנות אוהבות תכשיטים, והשילוב הזה פשוט מנצח. למותג ED יש בדיוק את הפתרון הרומנטי הזה בשבילך שמגיע במבחר רחב של צבעים: זהב, שחור כסף ועוד.

אפשר לקבל חריטה אישית בחינם על הצמיד כך שתוכל לבחור מה בדיוק יהיה כתוב עליו: לאהובתי, ל-X שלי באהבה, מאמי שלי, מה שתבחר. אם תצטרך עזרה עם הרעיון לכיתוב, בטוח שבחנות המקוונת ישמחו לתת לך סיוע יצירתי… שעון היד מגיע בקופסה מעוצבת עם כרית, הוא עמיד במים (שזה חשוב לא פחות). גם הצמיד וגם השעון עשויים מפלדת אל חלד כך שהעמידות תהיה לאורך זמן רב מאוד.

גם מחוגי הסיכה מהודרים ומשקל השעון 72 גרם בלבד, כך שיהיה קל לנשיאה. הבחורה המזליסטית שלא תדע את נפשה מרוב אושר כל כך – שתי מתנות ולא אחת!  שעון יד לנשים וצמיד מהודר, ועם פרחים זה יהיה מושלם.

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)