סוגים שונים של שעונים לגבר

שעון כאמצעי להבעה עצמית

בין אם אתה חובב אופנה ובין אם אתה הטיפוס הזרוק ששולף חולצה אקראית מהארון והולך לעבודה – שעון יוקרתי בהחלט יכול לשדרג את הסטייל שלך וללא מאמץ! שעון יכול להשתלב עם בגדים יומיומיים או ללכת עם החולצה המכופתרת שאתה לובש רק לאירועים חגיגיים. מה שלא תבחר – מדובר בעליית מדרגה משמעותית! ועדיין, למרות שהם מתאימים לכל אירוע, חשוב לוודא שהאחד שאתה בוחר מתאים לך.

האזינו לכתבה

הבחירה של השעון חייבת להתייחס לאישיות שלך, למקומות אליהם אתה מתכנן ללכת איתו ולתקופה שבה אתה נמצא. אספנו פה כמה דוגמאות לשעוני יד שיכולים להתאים לך, עם קצת מחשבה בטוחים שתצליח למצוא את האחד הנכון עבורך!

שעון שחור לגבר-3

השעון העדין

השעון העדין מגיע בצבע שחור או כסף ולרוב העיצוב שלו יהיה מינימליסטי. הוא ישתלב עם כל בגד שתלבש, החל מהחולצה הזרוקה בדרך למפגש עם חברים ועד לפגישת העבודה החשובה שלך. השעון לא ייקח יותר מידי תשומת לב וישתלב בלוק הכללי שלך – לא בטוח שאנשים יבחינו בו, אבל הם בוודאות ישימו לב שמשהו השתנה. אם אתה מחפש את האלגנט, את הפשטות ואת הלוק הלא מתאמץ – זה כנראה השעון יד בשבילך. פחות מתאים אם אתה טיפוס מחוספס שמעדיף להתבלט.

השעון הבועט

לשעון הבועט יש טוויסט. יכול להיות מדובר ברצועה עם עיצוב מיוחד, או בצבע בוהק כמו זהב או לבן. מה שלא יהיה, את השעונים האלה קשה מאוד לפספס. השעון הזה מתאים לאירוע חגיגי או לפגישת עבודה חשובה שאתה מציג בה משהו. במקרים שבהם אתה רוצה משהו שיעזור לכל העיניים להיות בכיוון שלך – כנראה שמדובר בשעון הבועט. הוא לרוב ילך ביחד עם חליפה מחוספסת אבל האמת שהוא גם יכול להחמיא בלבוש זרוק כשאתה יושב לראות את המשחק של מכבי נגד הפועל. מתאים לכל מקום ומשדרג את הלוק שלך בכל מקום. אתה הולך לקבל עליו מחמאות בשפע, את זה אנחנו יכולים לומר כבר עכשיו.

סוגים שונים של שעונים לגבר

השעון שבא עם צמיד

אם אתה מחפש את היוקרתיות ברמה הגבוהה ביותר – כנראה שאתה מחפש צמיד יוקרתי שילך עם השעון שלך. יכול להיות מדובר בשעון בעיצוב העדין או דווקא באחד הבועט שדיברנו עליו. הוספת צמיד לסיפור תשדרג את הלוק הכללי שלך אפילו יותר. השילוב של השניים מבטיח לך לא רק סטייל אלא ייחודיות ודומיננטיות. שילוב של העדין עם הצמיד תקנה לך מראה אצילי ומאופק ושילוב של הבועט איתו תהפוך את הלוק שלך לחצוף ומחוספס אפילו יותר.

כל מה שנשאר לך לבחור הוא מי אתה רוצה להיות היום. אז מה ההחלטה הסופית שלך?

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)