מתי מזיזים את השעון?

קצת על שעון קיץ וחורף

כולנו שמענו על שעון הקיץ והחורף. באמצעות הזזת השעון שעה קדימה או אחורה, אנחנו נהנים משעות ארוכות יותר של אור במהלך העירנות שלנו ולא קמים בחשיכה מוחלטת בבקרים. מדובר באמצעי יעיל במיוחד שעוזר למדינות רבות ברחבי העולם לחסוך כמות אדירה של אנרגיית חשמל בשנה ולנצל את שעות האור באופן אידיאלי.

האזינו לכתבה

מתי נזיז את השעון?

בכל שנה, לקראת בואו של החורף או הקיץ יפורסם מועד הזזת השעון. התאריך אמנם ישתנה, אבל חוקיות ההזזה תישאר זהה:

  • שעון קיץ – לקראת הקיץ נזיז בשעה שתיים בלילה את השעון שעה אחת קדימה לשעה שלוש. כך לכאורה "תיחסך" לנו שעה.
  • שעון חורף – לקראת החורף נזיז את השעון בשעה שתיים בלילה שעה אחת אחורה לשעה אחת. כך לכאורה "נזכה" בשעה אחת נוספת.

הזזה של שעון הקיץ תיעשה תמיד בלילה שבין חמישי לשישי והזזה של שעון החורף תיעשה תמיד בלילה שבין שבת לראשון – כך המעבר ייעשה באופן נעים ואף יאפשר לנו לישון קצת יותר לפני תחילת השבוע.

איך נזיז את השעון?

בשביל להזיז את שעון היד נצטרך למשוך את הגלגלת שלנו בצד השעון, לסובב אותה עד אשר נגיע לשעה הרצויה ולהחזיר אותה למקום. כמובן שכשמדובר בשעון דיגיטלי התהליך מעט אחר ולכל שעון יש את הפיצ'רים שלו – במרבית המקרים מדובר בתהליך פשוט ונגיש למדיי, אין לכם מה לדאוג. את שעון היד שלכם חשוב שתכוונו בערב לפני שאתם הולכים לישון, בשביל לא לקום בבוקר מבולבלים.

מתי מזיזים את השעון

מכשירי החשמל כבר זוכרים בשבילנו

המחשב שלנו, הפלאפון ואפילו הטלוויזיה, מכוונים את עצמם ביחד עם מעבר השעה. לכן, כשאתם שמים שעון מעורר מהסמארטפון שלכם, אין לכם מה להזיז אותו שעה קדימה או אחורה, כי השעון מכוון את עצמו גם ככה!

זמן מצוין לקנות שעון

לכבוד החורף הקרב ובא או הקיץ המרגש, נחמד לקנות שעון חדש. את השעון תוכלו להביא לאחד הילדים, לבן הזוג ואפילו לעצמכם. תחילתה של עונה חדשה זאת הזדמנות נהדרת לשנות קצת את הסגנון האופנתי שלכם ולהוסיף ללוק פריט חדש. תוכלו לבחור בשעון מוזהב וחצוף, או דווקא בשעון יד כסוף ונעים – הכל כתלות באישיות שלכם ובסטייל שמאפיין אתכם.

על שעוני ED כבר שמעתם?

שעוני ED מבטיחים לספק לכם שעוני יוקרה ברמה גבוהה ומחירים נוחים במיוחד. השעונים שלנו מורכבים מחומרים יוקרתיים ושרידים במיוחד, שיעזרו לכם לשמור עליהם לשנים ארוכות. מוזמנים לשוטט באתר שלנו ולבחון את מגוון שעוני היד הרחב שאנחנו מציעים. לפני הקנייה תוכלו להתייעץ עם חבר טוב, קרוב משפחה ואפילו איתנו בטלפון! שיהיה לכם הרבה בהצלחה ותתחדשו!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)