מתי כדאי להזמין שעון יוקרה

אנחנו לא צריכים שעון יד רק בשביל לדעת מה השעה, נכון? הרי בימינו אפשר להציץ בטלפון הנייד כשרוצים לדעת מה השעה. דווקא בימים כאלו שעון יד הפך לפריט אופנתי במיוחד שמעיד על מי שאנחנו, מה הסגנון שלנו, מה הסטטוס שלנו ומה אנחנו אוהבים. וכאן שעוני יוקרה נכנסים לתמונה.

האזינו לכתבה

שעון אלגנטי, שעון מעוצב, שעון זהב, שעון כסף, שעון עם רצועת עור אמיתי, מותגי שעונים יוקרתיים הפכו לפריטי חובה עבור מי שחובב את התכשיט שמשדרג את ההופעה.

שעון שחור לגבר שעון שחור לאישה-1

מתי הכי להזמין שעון יוקרתי? יש הרבה נסיבות!

קודם כל, מתנת יומולדת

לנשים יש שלל של תכשיטים שאפשר לרכוש – שרשראות, צמידים, טבעות, עגילים, סיכות ועוד, אבל לגבר? אפשר בעיקר לרכוש שרשרת או שעון יוקרתי. או בושם, אבל בושם זה קלישאתי. לא בטוח שהריח שאת אוהבת, הוא הריח שהוא יאהב על עצמו, וגם זה נגמר. שעון איכותי לגבר, לעומת זאת, הוא מתנה שנשארת וגם תלך אתו כל הזמן ותזכיר לו אותך! יש מותגים רבים בשוק אבל מותג ED למשל מותאם במיוחד לגבר הישראלי.

איך בוחרים שעון לגבר?

חשוב להתאים את השעון לצורת החיים של הגבר שלך. אם הגבר עוסק בקבלנות בניין או מקליד כל היום, לא כדאי לקנות שעון מאסיבי. עם זאת, אפשר לקנות שעון שמתאים לאירועים מיוחדים שבהם הוא יענוד את השעון. עדיף גם לקנות שעון ממתכת כי אם רצועת העור העדינה נקרעה, זה מבאס במיוחד כשמדובר בשעון יוקרתי. חשובה גם העמידות למים של השעון.

מתי כדאי להזמין שעון יוקרה

ומה עוד חשוב שיתאים?

גוון לוח השעון צריך להיות אהוב ומותאם לאופי של העונד אותו. גוון לוח בהיר מדיי ומחוגים בהירים מדיי עשויים להיות מכשלה עבור המתקשים בראייה לטווח קצר או לבחורים שסובלים מהשתקפויות. כדי שרקע השעון יהיה במקרה זה שחור או לבן וגם יהיה קל יותר לראות מה השעה. מעבר לכך, יש עניין של טעם אישי, האם הגבר שלך הוא בקטע של שעוני כסף, שעוני זהב, שעונים מיוחדים, שעון בצבע שחור, שעון זהב לבן, שעון שחור כסף? חשוב לבחור מה שהכי מתאים לבחור.

ועוד סיבות לרכישת שעוני יוקרה

ימי נישואין, יום השנה שלכם, יום הגבר הבינלאומי (יש יום כזה), חגים מיוחדים כמו פסח, ראש השנה, וולנטיינס, ט"ו באב, או פשוט כי הגבר עשה משהו טוב ובא לך לפרגן לו ולהראות לו כמה שהוא חשוב ויקר לך, בדיוק כמו השעון היוקרתי שקנית לו.

את לא צריכה להתאמץ היום ולכתת רגלייך עד לחנות כדי לקנות לבחור שעונים לגבר. יש שפע של חנויות מקוונות מהן תוכלי להזמין ולקבל (במיוחד אם את מזמינה מחנויות בארץ) במשלוח מהיר את המתנה הנכספת. חנויות שעונים בקניונים ובעולם הפיזי הן כבר מזמן פאסה קומפוזה!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)