מה לבדוק לפני הזמנת שעון לגבר

שעון כסף? שעון אלגנטי? שעון ספורטיבי? שעון מעוצב? שעון זהב? השוק מוצף במותגי שעונים וניתן לרכוש היום בחנויות שעונים רבות ברשת או לא ברשת. מה הם הדברים שהכי חשוב לבדוק לפני שמזמינים שעון לגבר?

האזינו לכתבה
שעון שחור לגבר

שעון יד הוא הרבה יותר מאשר פריט אופנתי המעיד על סגנון, על סטטוס ועל האופי של הגבר העונד אותו. בשוק יש מבחר של דגמים ושל מותגים, ומעבר לבחירה האישית, חשוב לבחור את האתר או את החנות שבהם קונים את השעון הנכסף, כדי לוודא שאתם מקבלים תמורה מלאה לרכישה.

אחריות היא לא מילה גסה

תחשבו על היום שבו תצטרכו לתקן או להחליף שעון לגברים. לכן כדאי לבחור בחנות שיש לה דירוג גבוה בכל הנוגע לרמת השירות והמקצועיות. חשוב שתהיה עבור שעון יד אחריות יצרן רשמית על המנגנון. את הדירוגים וחוות הדעת על החנות כדאי לחפש מחוץ לחנות של אתר הספק בזירות נטולות אינטרס כלשהו דוגמת זאפ, למשל.

מה לבדוק לפני הזמנת שעון לגבר

שירות היא מילת המפתח

בעידן הקניות באינטרנט אין צורך לצאת מהבית, למרוט עצבים בפקקים בדרכים, למרוט את העצבים שעוד נותרו בחיפוש החנייה או בתשלום עליה, כאשר אפשר בנוחיות ובקלילות להזמין שעון יד שחור אונליין. יש אתרים רבים שמציעים מחירים דומים לאלו שתמצאו בחו"ל, כך שלא צריך לשבור את הראש על התעסקויות עם מכס והשבות של מוצרים לחו"ל. אם יש בחנות המקוונת שממנה אתם מבצעים את ההזמנה משלוחים, החזרות והחלפות בחינם, אז גם אם יתברר כי השעון שרכשתם אינו מתאים לכם כל כך מבחינת גודל או פרופורציה על פרק כף היד, יהיה נחמד להחליף את המוצר בצורה נוחה וללא תשלום נוסף.

זכות הבחירה

בשביל לדעת מה שעה אפשר להסתכל בשעון של הטלפון ועדיין שעונים לגברים הם מבוקשים במיוחד. מדוע? מדובר באמצעי לביטוי עצמי, אביזר אופנתי, פריט שמעיד על סטטוס, ולכן לא במקרה גברים רבים (וגם נשים) מחזיקים ביותר מאשר שעון יד אחד. יש שפע של מותגים ועיצובים כיום בשוק. מומלץ לבצע את הרכישה דרך חנות שיש לה מבחר משופע וחדשני של שעוני יד מטווח של יצרני ומותגים מובילים. בחנות מקוונת כזאת תקבלו פרספקטיבה לגבי טרנדים וטווחי מחירים וכך הדבר יעיד שמדובר בספק שהוא שחקן מוביל בתחום.

כמה זה עולה לי?

אם המחיר של שעונים לגברים הם גבוהים מאוד או נמוכים מאוד כאן תתחילו לחשוד. מחיר רצפה מעיד שאולי השעון הוא מזויף, ומצד שני, מחיר בשמיים עלול להעיד כי עלויות של שכירות סניפי הרשת בקניונים/ משכורות/ הוצאות אחרות ומיותרות "מגולמות" על גבכם. חפשו שעוני יד שנמצאים בטווח המחירים הסביר, בהשוואה אל אתרי מתחרים מובילים ברשת בארץ או בחו"ל. היום כשגוגל נמצא בכף ידכם, קל להשוות בין המחירים בארץ, בחו"ל ובין חנויות באותה המדינה וידע כזה הוא כוח!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)