מהם הדגמים הנכרים ביותר של שעוני רולקס?

מהודר ויוקרתי

שעוני רולקס הם ללא ספק האמירה האחרונה בשוק השעונים של היום. מדובר בשעונים שעשויים מהחומרים הטובים ביותר בעולם, מאופיינים בסגנון גבוה ומעוצבים על ידי מעצבי אופנה ברמה עולמית. ולכן, זה לא באמת כל כך מפתיע שאנחנו מעריצים את שעוני רולקס ואפילו שואפים יום אחד לפנק את עצמנו במתנה היוקרתית הזאת. בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם את דגמי שעוני הרולקס הפופולריים והנמכרים ביותר בעולם. מוכנים?

האזינו לכתבה

1. שעון רולקס המלכותי – Rolex Air King

השעון המלכותי מגיע בגימור כסוף מושלם, מחוגים פשוטים ואלגנטיים וצג שעה מרהיב. העיצוב המקורי של השעון הגיע כבר בשנות הארבעים של המאה הקודמת וזה המשיך להשתכלל ולהשתדרג עם הזמן. תופתעו או לא לשמוע, את השעון המלהיב הזה תוכלו לרכוש לעצמכם במחיר של לא פחות מ-6450 דולר, סכום נאה שלרבים מאיתנו לא יהיה לב לבזבז. אלו מכם שיחליטו להשקיע ייהנו משעון אלגנטי בעל אורך חיים גבוה המיוחד.

שעוני רולקס נמכרים-1

2. שעון רולקס החצוף – Rolex President

אם אתם אוהבים שכל העיניים מכוונות לכיוונכם, נהנים מתשומת לב ורוצים לשמור על סטייל ברמה הגבוהה ביותר – כנראה שמדובר בשעון בשבילכם. שעון "הנשיא" של רולקס מגיע בצבע זהב בהיר ויקנה לכל מי שיעשה בו שימוש מראה אלגנטי, יוקרתי וחצוף. השעון יכול להשתלב במראה היומיומי שלכם או לחילופין, להתאים עם חליפה אלגנטית וצמיד יוקרה תואם. את השעון הזה אגב, תוכלו למצוא לרכישה במחיר של 33 אלף דולר. קצת כבד, לא?

שעוני רולקס נמכרים-2

3. שעון רולקס המיושן – Rolex Day Date

אם אתם אוהבים לשמור על אלגנט בכל מחיר, יודעים להעריך אופנת רטרו ומתלהבים ממוצרים מיושנים – יכול להיות שמדובר בדגם המושלם עבורכם. השעון מעוצב בספרות רומיות ישנות ומגיע עם רצועת מתכת כסופה ואלגנטית. השעון יכול לשדרג מראה שגרתי או כמובן להוסיף למראה יוקרתי במאורע חגיגי או פגישה עסקית חשובה. את השעון תוכלו למצוא לרכישה ב-28 אלף דולר, מחיר שהרבה מאיתנו כנראה היו מעדיפים שלא להוציא.

ממש לא לכולם

שעוני הרולקס היוקרתיים מרהיבים ביופיים ויכולים להפנט כל אחד ועדיין, מדובר בפריטים אופנתיים שדורשים מהמתעניינים בהם להוציא סכומי כסף שלרובינו אין. אבל האמת היא, שכיום לא צריך להוציא אלפי או עשרות אלפי דולרים בשביל להנות משעון יוקרתי, שריד וחזק. אצלנו בעדן שעונים תוכלו למצוא מגוון רחב של שעוני יוקרה במגוון סגנונות ועיצובים שיוכלו לשדרג את המראה היומיומי שלכם ולהביע את הסטייל האישי שלכם באופן הטוב ביותר.

מהם הדגמים הנמכרים ביותר של שעוני רולקס

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, להתרשם ממבחר השעונים האדיר ולמצוא את השעון המושלם עבורכם. שיהיה לכם המון בהצלחה!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)