שעון קוורץ או אוטומטי – מה כדאי?

מה ההבדל בין שעון קוורץ לשעון אוטומטי?

שעון אוטומטי הוא שעון מכני שפועל על קפיוץ גלגלי שיניים. המנגנון שלו מנצל את התנועה של מפרק כף היד בעת הענידה שלו בשביל לגרום להפעלתו.

האזינו לכתבה

במרבית המקרים לא נדרשת תנועה חדה והתנועות השגרתיות של מי שעונד אותו מספיקות בשביל להפעיל אותו. העניין המבאס בשעון אוטומטי הוא כמובן המנגנון עבודה שלו – במידה ולא נענד מספר ימים ומפסיק לקבל אנרגיה הוא פשוט מפסיק לעבוד עד שעונדים אותו שוב. המנגנון של שעון קוורץ לעומת זאת מנצל את יציבות פעילות הגביש בטמפרטורות שונות ואת הדיוק הרב שלו ונחשב אמין מאוד – מדובר בשעון בעל מידת דיוק שמספיקה לניווט אסטרונומי!

שעון קוורץ או אוטומטי – מה כדאי

לשעוני קוורץ מגנון חכם ורמת דיוק גבוהה

רמת הדיוק של הקוורץ עולה משמעותית על אלה עם המנגנון האוטומטי. לא רק שמלכתחילה שעוני קוורץ נחשבים יותר מדויקים, המנגנון המכני של האוטומטיים נוטה עם הזמן להשחק ולצאת מכיול לחלוטין. בנוסף, שעוני הקוורץ לא יפסיקו לעבוד אם תפסיקו לענוד אותם לכמה ימים. הם ימשיכו לעבוד גם אם תשכחו אותם בעבודה בסוף שבוע וגם אם העדפתם לא ללבוש אותם בשבוע האחרון. האמינות והדיוק מקנים להם יתרון משמעותי שהופך אותם לאטרקטיביים מאוד לקנייה.

שעוני קוורץ נפוצים בכל העולם

שעוני קוורץ הם הנפוצים ביותר כיום בעולם. היוקרה והדיוק עם השנים הוזלו למחירים הגיוניים וכעת נמצאים בהישג יד לכל כיס. למרות שניתן כיום להשיג שעונים בעלי מנגנון אוטומטי מיושן, אין יותר מידי סיבה לבחור בהם מלבד רצון להתרשם מהמנגנון עצמו.

שעון קוורץ או אוטומטי – מה כדאי

למה אנשים עדיין בוחרים בשעונים אוטומטיים?

ובכן, מדובר בשילוב של שני דברים – בורות וסקרנות. יכול להיות שמדובר באדם שמעדיף להסתפק במה שפעם עבד ולא לנסות להתחדש בשעונים בעלי מנגנון חזק ועמיד. אפשרות נוספת היא אדם שהגיע לחנות והציעו לו שעון אוטומטי, מבלי שכלל ידע שקיימת אפשרות אחרת. ייתכן והיה בוחר באחד מתקדם יותר, אם רק היה יודע שישנו כזה.
בנוסף, יש שבוחרים לקנות שעון אוטומטי מתוך סקרנות ורצון טבעי לחקור את המנגנון ולהנות ממנו. האמת היא, שעם זה אי אפשר כל כך להתווכח.

מגוון שעונים אצלנו

שעוני קוורץ מגיעים במגוון עיצובים באתר שלנו, בינהם שעוני יד יוקרתיים בצבע זהוב או בעלי גימור יוקרתי ועדין בצבע שחור. אמנם המנגנון השתכלל עם השנים והשעה אכן נהייתה יותר מדויקת, אבל למעשה שום דבר לא השתנה – עדיין מדובר בפריט אופנתי לכל דבר שיכול לקדם את הלוק שלך ולעזור לך להביע את עצמך עם קלאס, אלגנטיות וסגנון, תוך שמירה על ייחודיות ומקוריות. חפש את השעון המושלם עבורך כבר עכשיו!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)