שעון לגבר – איך לבחור נכון

מגוון שעונים

עולם שעוני היד הוא מגוון ורחב – מדובר בתכשיט לכל דבר וכיאה לתכשיט הוא משמש בין היתר להבעה עצמית ולקישוט. עם זאת, השיקולים לבחירת שעון לגבר הם לא רק אופנתיים אלא גם פרקטיים. כלומר, השימוש בשעון משליך לא פחות מטעם אופנתי על הבחירה בשעון הנכון.

האזינו לכתבה

גברים שונים בעלי צרכים שונים כתלות במצב החיים שלהם והגיל בו הם נמצאים. בשביל לעשות קצת סדר בבלאגן, ננסה לסקור כאן כמה סיטואציות שמשפיעות משמעותית על הבחירה המורכבת.

שעון לגבר איך לבחור נכון

שעון לנער

לבן שלך יש יום הולדת ואת מחפשת את המתנה המושלמת עבורו? תקני לו שעון יד פשוט בעיצוב עדין. תתייעצי איתו, תחשבי איתו על העיצובים השונים ותעזרי לו לגבש סטייל אישי משלו. גיל ההתבגרות הוא מבלבל וגיבוש טעם אופנתי הוא חלק משמעותי מהתהליך.  תתפלאי לגלות שיש לו העדפות, אולי הוא דווקא הטיפוס הצועק שיעדיף שעון עם רצועה עבה? אולי הוא יעדיף שעון כסוף ופשוט?

שעון לחייל – תפתחו שעונים!

בין אם מדובר בשבוע לפני גיוס של הבן שלך או יציאה לגיבוש צוללות, חשוב שהוא יגיע עם שעון יד. לעומת דגמים מרהיבים שמתמקדים ביוקרה אבל לעיתים ביוקרה בלבד, בבחירת שעון לחייל חשוב שיהיה מדובר בפריט שריד ועמיד שיוכל לעבור איתו תלאות. לפניו עוד דרך ארוכה: טירונות קרבית, שמירות בשעות לא שעות והתמצאות בתנאי שטח חמים, קרים וגשומים. אם לא תחשבו על הפרטים החשובים האלה אתם יכולים להגיע למצב ששילמתם כסף רב על שעון והוא לא הצליח לשרוד יותר מכמה חודשים – הגשם גרם לחלודה, החול שפשף את הזכוכית והשחיקה הגיעה מאוד מהר. דבר חשוב נוסף – שעון עם סטופר הוא שימושי מאוד! קחו את העניין בחשבון כשאתם מנסים לעשות את הבחירה הטובה ביותר!

שעון לאיש עסקים

אחרי שנים של מאמץ הגעת למקום שרצית ואתה חי את חיי הבורגנות שתמיד חלמת עליהם – מגיע לך שעון יד יוקרתי. היוקרה היא לא רק בעיצוב היפה שלהם, אלא גם באיכות החומרים מהם עשויים. אתה יכול לבחור בשעון שחור וקלאסי עם ספרות או לחילופין באחר צועק בלי מספרים בצבע זהב. על מנת להגיע ליוקרה מלאה מומלץ לבחור באחד עם מנגנון קוורץ שמבטיח שהשעון יהיה אמין ומדויק. 

שעון לגבר – איך לבחור נכון

מגוון שעונים באתר שלנו

באתר שלנו יש שעונים שמתאימים לכל מטרה. בין אם לבן שלך יש יום הולדת, או שהוא מתגייס שבוע הבא ובין אם את מחפשת מתנה ליום השנה שלך ושל בעלך – כנראה שתמצאו את האחד בשבילכם. יש לנו שעונים עמידים במים ועשויים מפלדה במידה ואתם מחפשים מוצר שריד, ויש לנו שעונים עם מגנוני קוורץ ועיצובים חדשניים לאלה מכם שמחפשים סטייל ויוקרה. רק נשאר לבחור!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)