שעון כסף לגבר – האופציות השונות

האביר שבחבורה

הרבה דברים אפשר לומר על השעון הכסוף: הוא אלגנטי, הוא עדין אבל מיוחד, הוא חד משמעית יוקרתי. הכסוף הוא האביר שבחבורה – מיוחד אבל צנוע, בעל אופי גמיש ומרהיב ביופיו. הוא מיוחד דווקא בפשטות הלא מתאמצת שלו, שמצליחה מאוד בקלות לעבוד. הוא מתאים לאיש עסקים שאין לו זמן להתעסק בתפל או כמתנה לחבר שלך שאוהב להתלבש יפה, אבל אף פעם לא מודה שהוא משקיע בסטייל האישי שלו.

האזינו לכתבה

אין מה לעשות, מדובר בצבע הכי פחות מתאמץ ולפעמים דווקא פחות, מביא יותר. במטרה לעשות קצת סדר בבלאגן, החלטנו לרכז את האפשרויות שכנראה ילוו אתכם בבחירת שעון היד שיתאים לכם.

שעון כסף לגבר

הכסוף האלגנטי

בדומה לשעונים הזהובים או השחורים גם כאן האלגנטיות לרוב מתקשרת לניגודיות בין הצבעים. אם בזהב ובשחור מדובר בניגודיות שהולכת עם לבן, כשזה נוגע לשעון יד כסוף, הניגודיות הולכת דווקא עם שחור. למה? כי הכסף הוא צבע ניטרלי ושילוב שלו עם שחור נותן תחושה אפלולית ומתוחכמת. שעון היד האלגנטי ילך טוב עם לבוש יוקרתי ויתאים לאדם שאכפת לו מאיך שהוא נראה, גם אם הוא לא יהיה מוכן להודות בזה. גם אם אתה לא אוהב להשקיע בביגוד שלך, אם אתה מחפש איך לשדרג את הלוק שלך ברגע – יכול להיות שהאלגנטי הוא בדיוק האחד שאתה מחפש!

הכסוף המוחלט

הכסוף המוחלט הוא הפשוט ביותר בחבורה. צבע הצג שלו כסוף ומתאים לצבע הרצועה. השעון המוחלט לא מחפש תשומת לב מיותרת ומתמקד בפשטות הבסיסית ביותר. אין בו טוויסט מסוים או תחכום – הוא שם בפני עצמו. המוחלט יתאים לאנשי הבייסיק שביננו שאוהבים לשלב עיצובים בסיסיים ואלגנטיים ביום יום שלהם.

הכסוף הכהה

בין אם מוחלט או אלגנטי, שעון בצבע כסף כהה הוא קודר ועמוק. הוא יקפיץ את רמת הסטייל שלך ברגע בין אם מדובר בלבוש חגיגי לאירוע מיוחד ובין אם מדובר בלבוש יומיומי שזרקת על עצמך לפני שיצאת מהבית. הוא לא מתאמץ אבל בהחלט מצליח לשמור על רמה גבוהה. מתאים לאלה שאוהבים את הסטייל הפשוט ומחפשים את היוקרה הזרוקה שיכולה לעבוד עם הכל.

שעון כסף לגבר אופציות שונות

שילוב עם צמיד

שעון יד כסוף הולך מאוד ביחד עם צמיד ושילוב של השניים מקנה לוק אלגנטי, מיוחד ויוקרתי. בחירה בצמיד בצבע זהב או שחור יכולה להוציא צדדים מיוחדים שלא ידעת שנמצאים בלוק שלך ואילו שילוב של צמיד כסוף ידגיש את הצדדים שחיפשת להבליט מלכתחילה. המלצה שלי – שילוב של כסף ושחור הולך מאוד יחד ויקנה לך לוק אפל, מסתורי ומיוחד. לתשומת ליבכם!

אז במה תבחרו
עכשיו כשאתם מכירים מקרוב את האפשרויות אתם יכולים להתחיל לתהות בנוגע לשעון שיתאים לכם. בטוחים שתעשו את הבחירה הנכונה!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)