צמידים לאישה – מתנה לכבוד חג הפסח


הצמידים נושאים היסטוריה ארוכה ובמרוצת השנים זכו בעיצובים מגוונים בשלל חומרים וצבעים. עולם הצמידים היום מציע עושר רב של דגמים לבחירה, המעטרים את פרק כף היד ומוסיפים קסם רב להופעה כולה. ניתן לשלב עם שעון וליהנות משילוב מנצח!

האזינו לכתבה

רוצים להעמיק ולהכיר אילו דגמים קיימים, מהם הסגנונות הבולטים והאם הצמיד יכול להוות מתנה לחגים? כל התשובות לפניכם.

הכוכבים של זירת הצמידים

נצא להכרות קצרה ברחבי גלקסיית הצמידים העשירה בסגנונות. בין סוגי הצמידים הפופולאריים ניתן למצוא צמידי טניס קלאסיים משובצים יהלומים, צמידי חרוזים מאבני חן צבעוניות או כסף סטרלינג, צמיד שצורתו חפת החובק בקשיחות את פרק כף היד או מנגד, דגמים גמישים.
כמו כן דומיננטיים בנוכחותם צמידי גורמט ודגמי פנינה ועיצובי שרשרת המבוססים על חוליות היוצרות יחדיו לולאה, צמידי סליידר המאפשרים התאמה אישית ועוד סוגים שזוכים לעיצובים משתנים כיד הדמיון הטובה ובהתאם להשראה השורה על המעצבים שעומדים מאחורי היצירה.

הצמידים עשויים מחומרים שונים כאשר בין הפייבוריטים בולטים צמידי זהב יוקרתיים בדרגות זהב שונות (ככל שדרגת הקרט גבוהה יותר, כך הפריט יהיה יקר יותר) ודגמי כסף סטרלינג 925 המבוססים על 92.5% כסף טהור וכן דגמים בציפוי זהב כאשר השכבה המצפה מעניקה לפריט את הברק המבוקש. לצידם דגמים מפלדלת אל חלד ודגמים מעוטרים בחריטה אישית. בנוסף, שפע של פנינים, אבני חן וזירקונים להוספת ניצוץ ייחודי לכל פריט בקומבינציות ססגוניות.

מתנה נפלאה לחג לכל אחת

צמידים לאישה מהווים מתנה נפלאה לחג האביב, הפסח הקרב ובא. מי לא תאהב לענוד צמיד חדש שקיבלה מתנה? שמקפיץ את הלוק וילווה אותם לכל מקום? לצמיד נוכחות רבה ובמיוחד באביב עת מתקצרים השרוולים הם נעשים דומיננטיים יותר למראה. אפשר לשלוח לה מתנה או להגיש לכבודה או שהמתנה תחכה לה על שולחן החג. אתם בוחרים כיצד..

צמידים לאישה מתנה לכבוד חג הפסח

איך לבחור את הצמיד הנכסף?

כעת שהקונספט ידוע, יש לנו טיפים יעילים אשר יסייעו לכם בתהליך הבחירה של הפריט הנחשק.
כדאי לחשוב על הסגנון המועדף על הגברת ולשאול את עצמכם: האם היא מעדיפה בדרך כלל תכשיטים מעודנים ואלגנטיים או נמשכת יותר לפריטים נועזים והצהרתיים?
הגודל של הפריט משחק תפקיד חשוב כשיש צמידים מאסיביים וגרנדיוזיים ויש קלילים ואווריריים בשיק מינימליסטי בצביון נקי.

שאלו את עצמכם גם האם היא תתחבר למתכות מסוג מסוים או שיש לה רגישות כלשהי ולכן נעדיף מתכת שמתאימה גם לבעלות עור רגיש?
כמו כן, האם תרצו לבחור עבורה פריט שילווה אותה לכל מקום או יהיה ייחודי לאירועים חגיגיים ואיך לדעתכם הפריט ישתלב בהופעה הכוללת על פי סגנון הלבוש האופייני לה. האם תרצו צמיד שימשיך את הקו הסגנוני שהיא אוהבת ללבוש או להפך, להפתיע ולרגש אותה בדגם ייחודי ומקורי להוספת טוויסט מעניין להופעה הכללית.

כדאי גם לברר מהם הטרנדים השולטים בזירת האופנה מבחינת טקסטורה, אלמנטים מעוצבים, האם ניתן להמציא את הצמיד כל פעם מחדש באמצעות מוטיבים משתנים, האם זה צמיד מתהפך שאפשר לענוד בשתי דרכים שונות בווריאציות מגוונות.
בנוסף – האם יש אלמנט שידבר במיוחד לליבה כמו כוכבים, לבבות אולי מטבעות עתיקים.

זכרו, שאם היא עונדת שעון לאישה – אז כדאי לברר האם יש קשר עיצובי בין השעון לצמיד ואם היא עונדת צמידים נוספים לרוב כיצד החבר החדש יתקשר עם התכשיטים הקיימים.
בכל מקרה, חשוב מאוד לא להתפשר על תכשיטים שמצד אחד אופנתיים וטרנדיים ומצד שני, איכותיים.
חפשו מותג מוביל שמציע תכשיטים עמידים במים ללא ניקל וחוויית רכישה נעימה ומאובטחת וכמובן, וודאו שהמתנה תגיע בזמן לפסח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)