מי המציא את השעון ומתי?

המורכבות של חלוקת הזמן

בהיסטוריה הארוכה של האנושות, בני האדם ניסו לחלק את הזמן ולעקוב אחרי המעבר שלו באופן יעיל וברור. את הזמן בעבר הרחוק מדדו באמצעות תנועת השמש, זרימת המים, טפטוף נרות ואפילו חול. העדות לשעון העתיק ביותר שידוע לנו הוא שעון מים שנעשה בו שימוש במאה השלישית לפני הספירה ביוון העתיקה, ולאחריו הגיעו גם שעונים עם מנגנון כספית ושעוני מים.

האזינו לכתבה

על השעונים המכנים

השעונים המכניים הביאו למהפכה של ממש בעולם כולו, שכן המנגנון הקפיץ שלהם, אפשר להם סוף סוף להיות ניידים. שעוני הכיס, השעונים הניידים הראשונים שנראו בעולם התחילו להימכר במאה ה-17, אבל הדיוק שלהם לא היה ברמה גבוהה, עד שהצליחו לפתח אותם אפילו יותר.

מהפכת שעוני הקוורץ

באמצע המאה ה-20 הומצאו שעוני הקוורץ, בעלי טכנולוגיה מתקדמת שיכולים להראות את השעה באופן מדויק במיוחד. עם הזמן הצליחו להוזיל את עלויות הייצור שלהם ומדובר כיום בשעונים הנפוצים ביותר ברחבי העולם. את שעון הקוורץ הראשון יצרו מארריסון והורטון בשנת 1927, אבל ביצירתם הסתמכו על גילויים קדומים יותר מהחמישים שנים שקדמו לימי ההמצאה.

מי המציא את השעון ומתי

אז מי בעצם המציא את השעון?

בשורה התחתונה, אי אפשר לדעת באמת מי המציא את השעון הראשון בעולם. היצר של האדם לעקוב אחרי חלופת הזמן היה כנראה טבוע בנו מאז ומתמיד ואי אפשר לייחס אותו לאדם אחד בלבד. אנשים משמעותיים בציר הזמן הם כריסיטיאן הויגנס שהמציא את שעון המטוטלת הראשון בשנת 1956, את שעון הקפיץ הראשון ואת שעון הכיס הראשון בשנת 1675 ומארריסון והורטון שיצרו את שעון הקוורץ הראשון, שהיה אב טיפוס למעשה של השעונים שבהם אנחנו משתמשים כיום.

אז מה מייחד את השעונים המודרנים של היום?

השעונים המודרניים של היום, לא מיוחדים לעומת שעוני העבר רק בעיצוב האטרקטיבי שלהם ובניידות שלהם. השעונים המודרניים מדויקים בהרבה לא רק משעונים הניידים של פעם, אלא גם מחלק משמעותי מהשעונים הנייחים. ההתקדמות הטכנולוגית הביאה אותנו כיום למצב שבו כל אדם בעולם יכול לבדוק מה השעה ברגעים בודדים – וזה אפילו מרגיש לנו מובן מאליו!

מה עם שעון היד שלכם?

בין אם יש לכם או אין לכם שעון יד, קנייה של שעון חדש היא תמיד מיוחדת וכיפית. שעון יד חדש מאפשר לנו להביע את האישיות שלנו והחוש האופנתי שלנו ובכך להוסיף לנו סטייל ללבוש היומיומי. אם אתם מחפשים את השעון המושלם הבא, אנחנו מזמינים אתכם לשוטט במגוון המוצרים שלנו ב-ED Watches ולמצוא את שעון היד הבא שלכם. מאחלים לכם הרבה בהצלחה וקנייה נעימה!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)