מהם סוגי השעונים השונים בשוק?

שעונים מלווים את האנושות כבר זמן רב, ובימינו תפקידם אינו פונקציונלי בלבד. למעשה, השעונים המודרניים הם שווי ערך לתכשיט בשל רמת הגימור הגבוהה שלהם, החומרים שמהם עשויים השעונים והאיכות שלהם. בשוק קיימים סוגים רבים של שעונים היכולים לספק מגוון צרכים למשתמש. הבה נבחן את סוגי שעוני היד הנפוצים ביותר.

האזינו לכתבה

שעוני יוקרה

שעונים אלה הם מהסוג שמביאים כמתנה לאדם אהוב כדי להביע בפניו את חיבתכם והערתכם אליו. שעוני יוקרה נועדו ללוות את האדם במהלך היום ואינם אמונים להראות את השעה בלבד, שכן יופיים כל כך עוצר נשימה שהם משלימים את המראה הכללי בדיוק מוחלט. שעוני היוקרה מגיעים במגוון עיצובים וצבעים. כך לדוגמה תוכלו לרכוש שעון העשוי מזהב ובתוכו מנגנון קוורץ, המשדר אקסקלוסיביות ואלגנטיות מרשימה. תוכלו לבחור בשעון עשוי כסף המשתלב בקלות עם כל בגד ויוצר תדמית של אדם רציני וכריזמטי. כדי להבטיח שהשעון ילווה אתכם לאורך זמן, מומלץ לבחור בפריט איכותי ביותר העמיד גם למים. שעוני היוקרה מתאימים לנשים וגברים כאחד וכל מי שילבש פריט כזה יישא את עצמו בביטחון רב.

שעון דופק

זהו שעון שמטרתו בעיקר פונקציונלית ולכן הוא לא תמיד מתהדר במראה אלגנטי במיוחד. שעוני דופק נועד לספורטאים או אנשים העוסקים בספורט כדרך קבע בחייהם האישיים. כפי ששמו מעיד, שעון זה נועד להציג בפני המתאמן את תנודת הדופק במהלך האימון, כך הוא יכול לדעת מהי רמת המאמץ המושקעת באימון והאם הוא נשאר בטווח דופק תקין ובריא. שעונים אלה יהיו ברובם בעלי תצוגה דיגיטלית וישנם כאלה המציעים פונקציות ייחודיות כמו מד־צעדים, מדידת מרחק, מעקב אחר מסלול ועוד.

מהם סוגי השעונים השונים בשוק

שעון חכם

זהו שעון המאפשר למשתמש להתחבר לפלאפון ולבצע דרכו מענה לשיחות, לנהל את שמיעת המוזיקה, לענות להודעות ועוד. העיצוב של שעונים אלה אומנם מוצלח יותר מאלה של שעון הדופק, אך עדיין אינו משתווה לזה של שעון היוקרה. ישנו חיסרון נוסף לשעונים אלה והוא שאין כל אפשרות להתנתק מהפלאפון בשום שלב. אחד היתרונות של שעון זה הוא שביכולתו להציע את אותן הפונקציות שמציע שעון הדופק בנוסף למאפיינים אחרים. יחד עם זאת הוא לא תמיד מצטיין בדיוק רב.

שעון דיגיטלי

השעון הדיגיטלי מציג את השעה על גבי מסך LCD. שעון זה מזכיר מעט את השעונים שהיו נפוצים בשנות השמונים ולעיתים הוא עשוי להיות בעל מראה מגושם. יחד עם זאת הוא בהחלט יכול להתאים לשימוש יומיומי, למי שמתחבר יותר למראה אורבני. כמו כן שעונים אלה הם אופציה זולה למי שאינו מעוניין להשקיע בשעון יוקרתי, אלא רוצה שעון למטרה פרקטית של ידיעת השעה. במדינת ישראל חיילים רבים נוטים לרכוש שעונים דיגיטליים בשל התצוגה הקלה לקריאה והיכולת להשתמש גם בסטופר. העובדה ששעון זה אינו יקר שימושית למי שמבלה זמן רב בשטח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)