מהו השעון הכי יקר בעולם?

מה הופך שעון ליקר?

בסופו של דבר, העלות של שעון מושפעת לא פעם מהחומרים שמרכיבים אותו, מעלות הייצור, היוקרה של המותג וסכום הכסף שלקוחות עבר הסכימו להשקיע. לא פעם חברות שעונים מצליחות גובות מהלקוחות שלהם מחירים מופקעים בלי סיבה מוצדקת, בגלל הפאר שמאפיין את החברה ולא בגלל עלות הייצור. עם זאת, יש מקרים שבאמת מצדיקים עלות גבוהה במיוחד של שעוני יוקרה – על השעון היקר ביותר בעולם כבר שמעתם?

האזינו לכתבה

ההזיה – שעון שיעלה לכם 55 מיליון דולר

את "ההזיה" יצרה חברת גרף, וכיום מדובר בשעון היקר ביותר שתוכלו לקנות בעולם. לעומת שעונים רבים שבהם התמחור לא יותר מידי ברור, כשזה נוגע לשעון הזה קל מאוד להבין את העלות – השעון משובץ ביהלומים יוקרתיים ביניהם יהלומים בשווי של 110 קראט. השעון נעשה במלאכת יד, בעדינות יתרה ומקצועיות מרשימה במיוחד עד שנוצרה יצירת המופת הזאת.

השעון-הכי-יקר-בעולם

ומה אם אין לכם 55 מיליון דולר?

אם אתם שואלים אותנו, למרות היוקרה והפאר של השעון המטורף של חברת גרף, אנחנו לא בטוחים שהיינו לובשים דבר כזה. המחיר הכמעט לא מציאותי של השעון הזה לצד העיצוב הצעקני הופכים אותו לשעון שבעיקר כיף להסתכל עליו, אבל לא לאחד שהיינו רצים לקנות. אם אין לכם את הכסף לשעון המושקע הזה או שאתם פשוט לא מתלהבים מהעיצוב, קיימים כיום שעוני יוקרה רבים במחירים נמוכים בהרבה שעשויים מחומרי גלם איכותיים במיוחד.

למה לקנות שעון יוקרה?

לעומת שעונים רגילים, שעוני יוקרה מקנים לכם לוק אופנתי במיוחד ואמינות. מדובר בשעוני יד שישרדו לאורך שנים ארוכות וילוו אתכם לכל מקום שאתם נמצאים בו. אתם לא קונים הרי שעון יד חדש בכל יום – למה שלא תשקיעו בקנייה רצינית שתיתן לכם מוצר ברמה הגבוהה ביותר?

מהו השעון הכי יקר בעולם

שעוני היד שלנו

לעומת מותגים שאוהבים לגבות מהלקוחות שלהם מחירים גבוהים במיוחד ללא כל סיבה מוצדקת, אצלנו בשעוני ED, אנחנו מבטיחים לספק לכם את מוצרים מהשורה הראשונה במחירים הגיוניים. שעוני היד שלנו מגיעים בשלל עיצובים ויכולים להתאים למבוגרים ולנוער. את השעונים קל לתפעל, נעים ללבוש והם יוסיפו ללוק שלכם הרבה מאוד סטייל.

איך בוחרים?

את שעון היד שלכם חשוב שתבחרו בהתאם לאישיות שלכם ולסגנון הלבוש שלכם. השעון שתקנו צריך להשתלב יפה בבגדים שאתם לובשים ותכונות האופי שמאפיינות אתכם. תוכלו לבחור שעון יד כסוף אם אתם מחפשים את הלוק האלגנטי, שעון יד שחור אם אתם רוצים להיראות מסתוריים או אחד בצבע זהב אם בא לכם להיות בולטים במיוחד. אחרי שתבחרו את השעון המושלם שלכם, כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק להזמין אותו ולחכות למשלוח. תתחדשו!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)