כיצד לשלב שרשראות בצורה מחמיאה?

השרשרת היא כוכבת העל של זירת התכשיטים והיא לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדשה במגוון ווריאציות, סגנונות ועיצובים מחומרי גלם משובחים ואלמנטים משדרגים. כסף סטרלינג, זהב, בשיבוץ יהלומים, אבני חן, זירקונים, תליונים בעלי מוטיבים וסמלים.

האזינו לכתבה

יש אינספור אפשרויות לענוד שרשרת ולשחק בין האורכים, להוסיף תליונים או ללכת על המראה המינימליסטי, לענוד את השרשרת כך שתיגע בבד או תחבוק מקרוב את הצוואר.

אחד הטרנדים הבולטים של העת האחרונה הוא שילוב של שרשראות זו עם זו בו זמנית ליצירת הופעה עוצמתית במיוחד. התוצאה מסנוורת ואטרקטיבית להפליא: שכבות שנוצרות משרשראות באורכים שונים, גדלים שונים או מגוון סגנונות בערמה אחת – מתוחכמת ומרשימה.

כיצד לחבר נכון את השרשראות המבוקשות ולייצר מראה מחשמל ובלתי נשכח? לפנייך מספר המלצות לשילובים פנטסטיים בין שרשראות במגוון שכבות:

בשילובים בין שרשראות – האורך קובע

דרך אחת לשלב בין שרשראות כסף מיוחדות היא לחבר בין שרשראות באורכים שונים כך שניתן לייצר עניין באמצעות הקונטרסט שטמון באורכי השרשראות.
למשל: שרשרת ארוכה ומעליה שרשרת קצרה, כך שזו הארוכה מייצר מעין מסגרת או משלימה את זו הקצרה.
אפשר ללכת אפילו על מספר שכבות באורכים שונים, במיוחד בלבישת חולצות או שמלות בעלות מפתחים רחבים ועמוקים ושהשראות יכסו את העור ויעטרו אותו בשכבות מרהיבות ביופיין.

תוכלי לייצר מראה שכבתי המשתנה גם בגודל – בגודלם של התליונים.
התחילי בתליונים קטנים על שרשראות קצרות קרובות לצוואר והמשיכי משם לשרשראות ארוכות עם תליונים גדולים יותר. כך גם תיהני מערבוב מרתק בין אורכים וגם בין תליונים בגדלים שונים.

מוקד הכוח על הצוואר

אפשרות נוספת למיזוג ייחודי בין השרשראות שבחרת להופעה הוא להקצות שרשרת אחת שתהיה מוקד המשיכה והכוח והעוצמה של ההופעה – שרשרת הצהרתית או בעלת תליון דומיננטי או שרשרת חוליות עבה ולצדה שרשראות דקיקות ומעודנות חפות מאלמנטים אשר תומכות בשרשרת הבולטת ומעצימות אותה וגם מאזנות את ההופעה הכוללת.
התייחסי גם לקו הצוואר על מנת לבחור את סוג, אורך וגודל התליון הנבחר והדרך בה הוא ישתלב עם הלבוש של פלג הגוף העליון מבחינת גוון וסגנון וכמובן גזרת מפתח עליון.

ניגודים נמשכים – גם בתכשיטים

מחפשת אלטרנטיבה אחרת? אין בעיה. מה דעתך על שרשראות מנוגדות זו לזו לחלוטין שכל אחת מהן עומדת בפני עצמה וכל אחת מספר סיפור אחר?
שרשרת זהב לצד שרשרת כסף, אחת בעלת טקסטורה מחוספסת והשנייה מינימליסטית ומעודנת והשלישית בכלל מורכבת מכדורים.
מוזמנת להיות סופר יצירתית ולהרכיב לעצמך הופעה אקלקטית המבוססת על שרשראות מסגנונות שונים והכל בלוק אחד.

תוכלי לחשוב על חיבורים יצירתיים גם באורכים של השרשרת, בגוונים ובתליונים וכן במרקמים של התליונים והשרשראות עצמן. שימי לב למרווחים שנוצרים בין המחרוזות: האם תרצי אותן צפופות זו לזו או במרווחים אווריריים – הבחירה תלויה גם בקו הצוואר ושטח העור הנותר אלא אם כן תרצי לייצר שכבות-שכבות של מחרוזות שיעטרו גם את הבגדים.
במקרה הזה חשבי גם על הדרך בה התכשיט מתמזג עם הגוון של הבגד, סוג הבד וכמובן הקו הסגנוני – האם הוא מתכתב באותה שפה או להפך, מייצר ניגוד ובולט על רקע הבגד.

ענדי כל שרשרת בנפרד אלא אם כן נרכשו מראש כשרשראות בשכבות. הימנעי מלסבך כל שרשרת זו בזו והסירי כל אחת בעדינות ולפי הסדר. ניתן לארגן אותן בתיבת התכשיטים בדרך כזו שיהיה קל יותר לענוד אותן בסדר המועדף. אל תתפשרי על מותג תכשיטים מוביל שמציע לך שרשראות קסומות ואיכותיות בכל קומבינציה בה תבחרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)