האם כדאי שעון חכם או שעון רגיל?

קצת על השעונים החכמים

שעונים חכמים הגיעו לעולם שלנו בשנים האחרונות כמהפכה של ממש. מדובר בשעונים שיכולים לעזור לנו לעקוב אחרי ההתקדמות שלנו בהישגי הריצה שלנו, לאפשר לנו להנות ממוזיקה ואפילו להיות מקושרים לטלפון שלנו ולהציג לנו הודעות. מדובר במהפכה של ממש ובאחד מהצעדים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר של השנים האחרונות.

האזינו לכתבה

מתי נרצה לקנות שעון חכם?

ובכן, שעון חכם נוכל לקנות אם נרצה להיות מקושרים כל הזמן או לחילופין, אם נרצה אביזר ספורט משמעותי שיוכל לעזור לנו לעקוב אחרי ההישגים שלנו. את השעון נוכל לקחת איתנו לכל מקום, או להחליף אותו בזמן פגישות עבודה או אירועים מיוחדים בשעון אלגנטי אחר.

מה הם החסרונות של השעונים החכמים?

השעונים החכמים שנמצאים כיום בשוק נמכרים במחירים יקרים למדיי ולכן אם אתם שואלים אותנו – במידה ואין לכם צורך ממשי במעקב מקצועי אחרי ההישגים הספורטיביים שלכם או בזמינות חזקה עוד יותר מהזמינות בסמארטפון שלכם – מדובר בקנייה לא יותר מידי שימושית. חיסרון משמעותי נוסף שעוד לא מצאו לו פתרון הוא העיצוב הבינוני שמאפיין את השעונים החכמים וכנראה שלא ישתפר יותר מידי בשנים הקרובות.

אז מה האפשרות הכי טובה?

האמת היא, שאין תשובה נכונה אחת אבל אם אתם שואלים אותנו, נכון להיום כנראה שאין עוד סיבה לעבור לשעונים החכמים. את מרבית הפיצ'רים שמאפיינים את השעונים החכמים תוכלו למצוא בטלפונים הניידים שלכם, או בשעון יוקרה. את מיטב כספכם תוכלו להשקיע בסמאטרפון טוב ושעון יפהיפה שילווה אתכם לכל מקום.

האם כדאי שעון חכם או שעון רגיל

איך בוחרים שעון?

את שעון היוקרה שלכם תבחרו על בסיס האישיות המיוחדת שלכם והסגנון האופנתי שמאפיין אתכם. תוכלו לבחור בשעון כסוף, זהוב, או שחור – הכל כתלות בסטייל האישי שלכם ובדברים שהייתם רוצים לשדר. שעון שחור לדוגמא, משדר אלגנטיות ומסתורין ואילו שעון זהוב יותר מוחצן ויכול אפילו לשדר לפעמים משהו קצת חצוף. אז במה הייתם בוחרים?

איפה קונים שעון?

אם בעבר הרחוק הייתם הולכים לקנות את שעון היד הבא שלכם בקניון או במרכז המסחרי השכונתי, הרי שהיום ניתן לקנות שעוני יוקרה גם ברחבי האינטרנט. את השעונים תוכלו למצוא במגוון סגנונות ועיצובים ולבחור את האחד שאתם הכי אוהבים.

חשוב שבבחירת השעון תתייחסו לאמינות של האתר ממנו אתם מזמינים – האם יש לו ביקורות חיוביות? האם הכתובת שלו מסומנת במנעול? האם יש מספר טלפון ליצור איתו קשר לבעיות ובירורים? כל אלה יעזרו לכם לוודא שהאתר שלכם אמין ומקצועי. אחרי כל אלה, מה שנשאר לכם לעשות זה רק להזמין את השעון ולהנות מהפריט האופנתי החדש שלכם. תהנו!

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)