איזה תכשיט לקנות לאישה לאחר לידה?

מחפשים מתנה ליולדת ולא יודעים מה לקנות? פעמים רבות אנשים מעניקים מתנות לידה שקשורות לבייבי עצמו ולא לאישה, אז מה דעתכם לפרגן ולפנק את האם הטרייה?

האזינו לכתבה

תכשיט מהווה אופציה נהדרת, יפה ושימושית, שכל אישה תשמח לקבל. השאלה הגדולה הנשאלת היא איזה תכשיט לקנות לאישה לאחר לידה? כאן נכנסים לתמונה מגוון שיקולים חשובים, שיעזרו לכם במשימה בעקבות התכשיט הנכסף. אז מה יש לקחת בחשבון בבחירת התכשיט?

רגישות היא שם המשחק

לאחר הלידה העור נעשה רגיש יותר ולכן, ההמלצה היא לבחור תכשיטים אמיתיים מזהב שלא יעוררו תגובה אלרגית או רגישות, לא יעקצצו או יצרו גירוי ויטרידו את האם המקבלת את המעניקה. זו הסיבה שתכשיטים ממתכות יקרות כמו כסף ובמיוחד זהב מהווים אלטרנטיבה מצוינת במקרה זה.

הזהב הוא חומר היפואלרגני ויש מחקרים שאפילו תומכים בכך שהוא תורם לבריכות הכללית ולחיזוק המערכת החיסונית ובכל מקרה, הוא לא מעורר תגובה אלרגית ויתאים מאוד לעורה הרגיש של היולדת.

תכשיט זהב גם נחשב לעמיד במיוחד בפני פגעי הזמן ושורד בתנאי מזג אוויר קיצוני, בפני לכלוך וכתמים, אבק וחלודה וקל מאוד לנקות ולתחזק אותו ואפילו כעבור שנים הוא נראה מצוין עם הברק המקורי של תחילת הדרך. בנוסף לכל היתרונות שהוזכרו לעיל, הזהב גם מהווה השקעה לעתיד כפריט שאפשר למכור בהמשך הדרך – סוג של נכס פאסיבי כך שהתכשיט גם מחמיא וגם שימושי.

תכשיט מכל הלב – סמליות שעושה הבדל

איזה תכשיט תבחרו? החליטו אם לבחור שרשרת, צמיד או עגילים או לגבש סט של שלושת אלה בעל אותו קו סגנוני או שעון מוזהב יוקרתי שגם הוא נחשב מתנה נהדרת במסגרת מתנות מתוכשטות. ניתן לבחור תכשיט משובץ יהלומים או אבנים טובות לשדרוג המראה.

אפשר לבחור באלמנט של התכשיט על פי התאמה לסגנון האישי שלה או תליון שמעביר מסר כמו לב (אהבה), כוכב (משאלות), פרח (פריחה ושגשוג). קיימת גם אופציה לתליון שיישא את האותיות בעברית או באנגלית של שמה או של שם התינוק, כך ששמו תמיד יהיה קרוב ללבה. צמידי טניס אהובים במיוחד, כיוון שהם נוחים ומשובצי יהלומים כך שהם נחשבים למתנה מושקעת במיוחד.

שימו לב לצורניות של התכשיט – כשקיימים תכשיטים בצורניות גיאומטרית מעניינת ואחרים בקווים ישרים, תכשיטים דרמטיים בנוכחותם ואחרים מעודנים.

לאחר הלידה – הנוחות קובעת

אם מדובר בתכשיט זהב יש להתייחס לסוג הקראט המשקף את איכות וטיב התכשיט, ככל שדרגת הקראט גבוהה יותר כך התכשיט יקר יותר כי הוא מכיל אחוז גבוה יותר של זהב. כדאי להתייחס גם לסוג הסוג של התכשיט כך שיהיה נוח לענידה.

איזה תכשיט לקנות לאישה לאחר לידה

כנ"ל לגבי עגילים כאשר עגילים צמודים לרוב נוחים יותר מעגילים תלויים (אך תלוי כמובן באיזה אורך ועובי מדובר) ובכל מקרה, יש לקחת בחשבון העדפה אישית, כי לנשים שנוטות לאסוף את השיער יתאימו הן צמודים והן תלויים, אך צמודים פחות ייראו לעין המתבוננת כאשר מדובר בעגילים צמודים.
יש לזכור שאחר הלידה האם עסוקה מאוד עם הבייבי ויהיה לה קשה יותר להתנועע עם תכשיט מאסיבי בעל תליון כבד ולכן, כדאי תכשיט קליל ואוורירי יחסית.

אם אינכם בטוחים בנוגע לבחירת התכשיט, תוכלו להעניק שובר מתנה או תכשיט מתנה עם שובר החלפה. חשוב לרכוש את התכשיט או השעון ממקום אמין המציע מבחר דגמים ועיצובים לבחירה, תנאי החלפה והחזרה, תעודת אחריות ויחס אישי בתהליך הקנייה אפילו אם זו מתבצעת בדרך אינטרנטית – תמיד טוב שיש טלפון או דואר אלקטרוני של שירות לקוחות.

למעבר אל החנות של ED

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)